차별화된 기술과 엄선된 품질로 최고의 제품을 생산합니다.

(주)아이씨푸드 자유게시판
자유게시판

бала би ұрпақтар сабақтастығының көрінісі - бала би мен сырым шығарман…

페이지 정보

작성자 Jetta 댓글댓글 0건 조회조회 12회 작성일작성일 24-09-22 21:15

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=бала+би+ұрпақтар+сабақтастығының+көрінісі+бала+би+мен+сырым+шығарманың+жаңашылдығы
 
 
бала би ұрпақтар сабақтастығының көрінісі - бала би мен сырым шығарманың жаңашылдығы [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Оқылатын шығарма Сырым Датұлы «Бала би мен Сырым»; Бұқар жырау Шығармадағы ұрпақтар сабақтастығының көрінісін салыстырып. Сабақ тақырыбы: Сырым Датұлы: «Бала би мен Сырым». 23.6 Kb. Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды. Шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда. Шығарманың сюжеттік желісі бойынша кестені толтырыңыз. Сырым Датұлы «Бала би мен Сырым»; Бұқар жырау 9.3.2. 1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып. 1) көркем шығарма мазмұны мен пішіні; шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, Сырым Датұлы "Балаби мен Сырым". Бала би шешен 1811 жылы киелі Шиелі топырағындағы Бәйгеқұм, Жөлек маңында туылған. Қазақ әдебиеті Бөлім: Атадан қалған асыл сөз бөлімі Сырым Датұлы Бала би мен Сырым. Басты бет. Материалдар. Презентация. 9 сынып. Қазақ. Оқылатын шығарма Сырым Датұлы «Бала би мен Сырым» тақырыбы Оқу мақсаты 9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, лечение пневмонии в ташкенте жаңашылдығына баға беру. Бала би шешен 1811 жылы киелі Шиелі топырағындағы Бәйгеқұм, Жөлек маңайында туылған. Шын есімі Бименбет Есенәліұлы. Он үш жасында жетім қалып, әкесінің інісі Арғынбайдың тәрбиесінде болып. Сырым Датұлы «Балаби мен Сырым» Оқу мақсаттары: 9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып. Ашық сабақ: Сырым Датұлы "Бала би мен Сырым" атты Сабақ жоспары, пәні Қазақ әдебиеті. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. Оқылатын шығарма тақырыбы Сырым Датұлы «Бала би мен Сырым». Оқу мақсаты. 9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру; Бағалау критерийі. Білім алушы Шығармадағы ұрпақтар сабақтастығының көрінісін салыстырып, жаңашылдығына баға береді. Ойлау дағдыларының деңгейі. Жоғары деңгей дағдылары. Тапсырма. Бала бидің Сырымға қойған сұрақтары мен Сырымның жауаптарынан не аңғардыңыз? Аға буын мен кейінгі ұрпақтың ойларын тоғыстырған шешендік сөз арқылы ұрпақтар сабақтастығын талдаңыз. Сырымның шешендік сөзін қалай бағалар едіңіз? Бала би ұрпақтар сабақтастығының көрінісі, бала би мен сырым шығарманың жаңашылдығы Оқылатын шығарма тақырыбы Сырым Датұлы «Бала би мен Сырым». Оқу мақсаты. 9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру; Бағалау критерийі. Білім алушы Шығармадағы ұрпақтар сабақтастығының көрінісін салыстырып, жаңашылдығына баға береді. Ойлау дағдыларының деңгейі. Жоғары деңгей дағдылары. Тапсырма. Бала бидің Сырымға қойған сұрақтары мен Сырымның жауаптарынан не аңғардыңыз? Аға буын мен кейінгі ұрпақтың ойларын тоғыстырған шешендік сөз арқылы ұрпақтар сабақтастығын талдаңыз. Сырымның шешендік сөзін қалай бағалар едіңіз? Т/Ж 9.1.3.1 – көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау Б/С 9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру. Сабақтың мақсаттары. Барлық оқушы орындай алады: Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды. Шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға береді. Көпшілік оқушылар орындай алады: Шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды және ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстыруда өз көзқарасы тұрғысынан дәлелді пікір айта алады. Сырым Датұлы «Бала би мен Сырым» – Онлайн-курстар және оқыту +7 (727). 9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда Сырым би – Сырым батыр 4) Сырым Датұлы "Балаби мен Сырым". Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер. Жоспар Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығу түрлері. Сабақтың ортасы 30 минут Сырым Датұлы: «Бала би мен Сырым» мәтіні туралы қысқаша түсіндіріледі.1- тапсырма. Дескриптор. Қалыптастырушы бағалау: Жазбаша. Қалыптастырушы бағалау: Ауызша. Саралау – оқушыға мейілінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз. Пәнаралық байланыс – Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі). Орта деңгейдегі оқушылар. Жоғары деңгейдегі оқушылар. Сырым Датұлы «Бала би мен Сырым». Задание: Бала бидің Сырымға қойған сұрақтары мен Сырымның жауаптарынан не аңғардыңыз? Аға буын мен кейінгі ұрпақтың ойларын тоғыстырған шешендік сөз арқылы ұрпақтар сабақтастығын талдаңыз. Сырымның шешендік сөзін қалай бағалар едіңіз? _ Решение: Бала би мен сырымның әңгімесінен-ақ екеуінің де ақылды сөздің төркінің жақсы түсінетін сабырлы байыпты әр сөздің мағынасын терең ұғынатын сана-сезімі жоғары жандар екенін көре аламыз. Сараның берген жауабының арқасында оның қандай терең ойлы асқақ рухты жан екенін байқадым. СОР №1.






манхэттен жк
күн кандай
технологический регламент по безопасной эксплуатации грузоподъемных кранов
декреттен кейін жұмысқа шығу бұйрық
қожа ахмет яссауи кесенесі туралы қызықты мәліметтер

.
==============================================================

~~~~~ лечение пневмонии в ташкенте ~~~~~

==============================================================
.
이용약관 개인정보처리방침 이메일무단수집거부
주소 : 대전광역시 유성구 대학로 87 602호(궁동 479-8, 파인빌딩) 근무시간 : 월 ~금 09:00 ~ 18:00 (토.일.공휴일 휴무)
본사 : 042-825-6460 영업사무소 : 042-826-6264 연구소 : 044-864-6268 팩스 : 044-864-6260

Copyright © (주)아이씨푸드. All Rights Reserved.

Copyright © (주)아이씨푸드. All Rights Reserved.